oller_abogados_barcelona_banner_3

Especialistes en Dret Civil

Oller_Abogado_Penal_Barcelona_Banner_10

OLLER ADVOCATS

Especialistes en Dret Penal

Oller_Abogado_Penal_Barcelona_Banner_11

OLLER ADVOCATS

En el cor de Barcelona

Advocats civil i penal a Barcelona

Advocats especialistes en dret penal, civil, administratiu, laboral, mercantil, extrangeria i fiscal, en el cor de Barcelona

Gavel,Law theme, mallet of judge

Dret Penal

És una de les especialitats d’aquest despatx. Oller Abogados exerceix la seva activitat en tot el territori espanyol… Veure més…

Oller_Abogados_Derecho_Civil_Barcelona_2

Dret Civil

El dret civil és el conjunt de principis i normes jurídiques que regulen les relacions entre les persones i empreses. Veure més.

Oller_Abogados_Derecho_Administrativo

Dret Admistratiu

El dret administratiu en el nostre ordenament jurídic atén assumptes referits a l’administració pública.  Veure més…

Oller Abogados Derecho Laboral Barcelona

Dret Laboral

El dret laboral abasta les relacions laborals entre els particulars, empreses o administració. Hi ha una de les parts que és la forta i la que ... Veure més…

Oller Abogados Derecho Mercantíl Barcelona

Dret Mercantil

El dret mercantil és aquell dedicat a regular les relacions entre les persones, els contractes i les accions de comerç… Veure més…

Oller_Abogados_Extranjeria_Barcelona_2

Extrangeria

Extrangeria és la qualitat i condició que per les lleis corresponen a l’estranger que resideix en un país mentre no està nacionalitzat en ell... Veure més…

El nostre despatx

Oller Advocats i Assessors es troba situat al centre de la ciutat de Barcelona al costat de la Plaça de Catalunya, corresponent al districte de Ciutat Vella, concretament a la Via Laietana, 48-A, 1º 3ª, 08003 Barcelona
Email:
info@oller-abogados.es
Telèfons: 610 354 461 / 93 318 39 34

Llegir més…

oller_abogados_barcelona_text

Troba’ns aquí:

MiSol Medicina Alternativa Barcelona Facebook
MiSol Medicina Alternativa Barcelona Twitter
oller_abogados_barcelona_google
oller_abogados_barcelona_telefono

Últimes noticies del Bloc

Su nombre (requerido)

Su e-mail (requerido)

Su mensaje

He llegit i accepto la P. de Privacitat

SiNo
Estic d'acord amb l'enviament de comunicacions comercials

Nuevas instalaciones

octubre 17th, 2016|0 Comments

Nos complace conmunicaros que para poder ofrecer un mejor servicio a nuestros clientes, hemos trasladado nuestras instalaciones de la Calle Condal Nº 20 a la Via Laietana, 48-A, 1º 3ª. Unas instalaciones más amplias y modernas donde estaremos encantados de atenderos. ¡¡¡Os esperamos!!! 610 354 461 / 93 318 39 [...]

Bienvenidos al nuevo blog

maig 12th, 2014|0 Comments

Bienvenid@s al nuevo blog de Oller Abogados, desde aquí pretendemos manteneros informados de todas las novedades en cuanto a legislación y noticias relacionadas con la abogacía. Además de daros recomendaciones y muchas cosas más. Esperamos que os resulte interesante.

Cuéntenos su caso

Háganos saber su caso en particular y le contestaremos en el plazo máximo de 48 horas. Gracias por confiar en Oller Abogados.

Su nombre (requerido)

Su e-mail (requerido)

Su mensaje

He leido y acepto la Política de Privacidad (Requerido)

SiNo
Acepto el envío de comunicaciones comerciales

Acepto expresamente y doy mi consentimiento para que la comunicación enviada quede incorporada a un fichero del que es responsable OLLER ABOGADOS. Esta comunicación se utilizará exclusivamente para tratar sus datos para atender su solicitud, siempre de acuerdo al Reglamento (UE) 2016/679 (RGPD), la Ley Orgánica 15/1999 (LOPD) y el Real Decreto 1720/2007 de desarrollo de la LOPD), sobre protección de datos. Sus datos no se comunicarán a terceros, excepto por obligación legal, y se mantendrán mientras no solicite su cancelación.

En cualquier momento usted puede ejercer los derechos de acceso, rectificación, portabilidad y oposición, o si procede, a la limitación y/o cancelación del tratamiento, comunicándolo por escrito, indicando sus datos personales a la Via Laietana, 48-A, 1º 3ª de Barcelona o mediante un email a info@oller-abogados.es